Sıkça Sorulan Sorular

SSS | Dockers®
Üyelik & İzinler | Dockers®
Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Dockers resmi sitesi üzerinden sipariş yaratabilmek için sitemize üye olmanız gerekmez. Siparişlerinizi üye girişi yapmadan misafir üyeliğiniz ile gerçekleştirebilirsiniz.

 

​Misafir üyelik yöntemi ile gerçekleştireceğiniz siparişleriniz için paylaşacağınız e-posta adresinize siparişiniz ile ilgili durum bilgilendirme postaları alacaksınız.

Siparişinizin durumunu takip etmek için sitemizde yer alan sipariş takibi başlığını kullanabilirsiniz.

 

Misafir üyelik ile sipariş yaratmanın yanında sitemizde bir üye hesabı yaratmanız durumunda faydalanabileceğiniz bazı avantajlar olacaktır. Üye olmanın avantajları ile ilgili olarak “Üye olmanın avantajları nelerdir?” konu başlığını inceleyebilir ve üyelik avantajlarımız hakkında fikir sahibi olabilirsiniz.

 

Sitemize üye olmak için üyelik formumuzu kullanarak birkaç adımda hızlıca üye olabilirsiniz ve bu sayede üyelik avantajlarından faydalanabilirsiniz.

 

Üyelik için tıklayınız.

 
Üye olmanın avantajları nelerdir?

Sitemize üye olursanız kampanyalar, indirimler, fırsatlar ve Dockers ® ile ilgili haberlerden öncelikli olarak siz haberdar olabilirsiniz.

 

Üyelik > Hesabım > Kişisel Bilgilerim başlığı altından kişisel bilgilerinizi yönetebilir, sizi daha yakından tanıyabilmemiz ve size özel fırsatlar oluşturarak size sunabilmemiz için bizimle daha çok bilginizi paylaşabilirsiniz.

 

Üyelik > Hesabım > Siparişlerim başlığı altından sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz sipariş geçmişinize ulaşabilir ve siparişlerinizin detaylarını görüntüleyebilir, kargo takip bilgileri, e-arşiv faturalarınızı görüntüleyebilirsiniz. 

Teslim almış olduğunuz siparişinizin içerisinden iade etmek istediğiniz ürün/ürünler ile ilgili olarak iade taleplerinizi de Siparişlerimbaşlığı altından başlatabilirsiniz.

 

Üyelik > Hesabım > Hediye Kuponlarım başlığı altından hesabınıza tanımlanmış olan hediye çeklerinizi takip edebilirsiniz.

 

Üyelik > Hesabım > Adreslerim başlığı altından siparişlerinizde kullanılmak üzere hızlı adres tanımlamaları yapabilir, tanımlı adresleriniz üzerinden düzenleme yapabilirsiniz.

 

Üyelik için tıklayınız.

Hediye çeklerime nasıl ulaşabilirim?

Üyelik > Hesabım > Hediye Kuponlarım başlığı altından hesabınıza tanımlanmış olan hediye çeklerinizi takip edebilirsiniz.

Üyelik bilgilerimi hatırlamıyorum ne yapabilirim?

Sitemize gerçekleştirmiş olduğunuz bir üyelik kaydınız bulunuyorsa öncelikle Üye Girişi sayfası üzerinden kullanıcı giriş bilgileriniz ile sitemize üye girişi yapmanız gerekmektedir. Üye giriş ekranında girmek zorunda olduğunuz şifrenizi hatırlamıyorsanız lütfen Şifre Hatırlatma bağlantısını tıklayınız. Yönergeleri takip ederek şifrenizi güncelleyebilirsiniz.

 

Eğer kullanıcı girişi yapabilmek için kullandığınız e-posta adresinizi hatırlamıyorsanız lütfen Dockers 0850 333 63 86 müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçiniz. Ekibimiz kullanıcı bilgilerinize ulaşabilmeniz için size gereken desteği sağlayacaklardır.

 

Alternatif olarak Misafir Üyelik ile alışveriş yapma seçeneğini de kullanabilirsiniz.

 
Şifremi hatırlamıyorum ne yapabilirim?

Sitemize gerçekleştirmiş olduğunuz bir üyelik kaydınız bulunuyorsa ancak giriş yapmanız için gereken şifrenizi hatırlamıyorsanız öncelikle Üye Girişi sayfası üzerinden ulaşabileceğiniz Şifre Hatırlatma bağlantısına tıklayınız.

 

Sistem size şifrenizi yeniden oluşturabilmeniz için bir e-posta gönderecektir. Bu e-posta üzerindeki yönergeleri takip ederek üyelik işlemlerinizi hızlıca gerçekleştirebilirsiniz.

 

Alternatif olarak Misafir Üyelik ile alışveriş yapma seçeneğini de kullanabilirsiniz.

 
Üye olmadan alışveriş yaptım sipariş bilgilerime nasıl ulaşabilirim?
 

Sitemiz üzerinden siparişlerinizi Misafir Üyelik seçeneği ile de oluşturabilirsiniz.

 

Misafir üyelik yöntemi ile gerçekleştireceğiniz siparişleriniz için paylaşacağınız e-posta adresinize siparişiniz ile ilgili durum bilgilendirme postaları alacaksınız.

 

Siparişinizin durumunu takip etmek için sitemizde yer alan Misafir Üyelik Sipariş Takip başlığını kullanabilirsiniz.

 
Üye olmak için kullandığım e-posta adresimi daha sonra değiştirebilir miyim?

Sitemiz üzerinde üye olmak için paylaşmış olduğunuz e-posta adresiniz ile sizin adınıza benzersiz bir kullanıcı yaratılmakta ve tüm bilgileriniz bu kullanıcı ve e-posta ile ilişkilendirilmektedir. Bu nedenle sitemiz üzerinde e-posta adresinizi değiştirmek istediğinizde 0850 333 63 86 müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçiniz.

 
Üye olurken verdiğim şifreyi değiştirebilir miyim?

Sitemiz üzerinde üye olduğunuz esnada oluşturduğunuz şifrenizi istediğiniz zaman Üyelik > Hesabım > Kişisel Bilgilerim sayfası üzerinden değiştirebilirsiniz.

 

Yaptığınız değişiklikler ile ilgili olarak tarafınıza e-posta gönderimi gerçekleştirilerek bilgilendirme gerçekleştirilecektir.

 
Üye olurken paylaştığım bilgilerim hangi amaçla kullanılacak?

Kişisel verilerinizin korunması konusundaki hassasiyetinizi paylaşıyoruz ve bu kapsamda verilerinizi 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununda (“Kanun” olarak anılacaktır) öngörülen usul ve esaslar ile hukuka ve dürüstlük kurallarına uygun olarak saklıyoruz.

 

Kişisel verilerinizin saklanması konusunda daha detaylı bilgiye aşağıdaki bağlantı üzerinden ulaşabilirsiniz.

Kişisel Verilerin Korunması Kanunu / Gizlilik Sözleşmesi

 
Üye olurken paylaştığım bilgilerimi daha sonra değiştirebilir miyim?

Sitemize üye olurken paylaşmış olduğunuz verilerinizi dilediğiniz zaman Üyelik > Hesabım > Kişisel Bilgilerim sayfası üzerinden değiştirebilirsiniz.

 

Yaptığınız değişiklikler ile ilgili olarak tarafınıza e-posta gönderimi gerçekleştirilerek bilgilendirme gerçekleştirilecektir.

 
Pazarlama E-Posta ve SMS bildirimleri almak istemiyorum, ne yapabilirim?

Sitemize üye olurken paylaşmış olduğunuz veri izinlerini dilediğiniz zaman Üyelik > Hesabım > Kişisel Bilgilerim sayfası üzerinden değiştirebilirsiniz.

 

Pazarlama izinleri sayesinde sizleri daha iyi tanıyabileceğimizi, size özel kampanya ve duyurular hakkında sizleri bilgilendireceğimizi, verilerinizi 3.kişi ya da kurumlar ile sizin açık rızanız olmadan paylaşmayacağımızı bilmenizi isteriz.

 

Kişisel verilerinizin korunması konusundaki hassasiyetinizi paylaşıyoruz ve bu kapsamda verilerinizi 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununda (“Kanun” olarak anılacaktır) öngörülen usul ve esaslar ile hukuka ve dürüstlük kurallarına uygun olarak saklıyoruz.

 

Kişisel verilerinizin saklanması konusunda daha detaylı bilgiye aşağıdaki bağlantı üzerinden ulaşabilirsiniz.

Kişisel Verilerin Korunması Kanunu / Aydınlatma Metni

 
Browser Push bildirimlerini nasıl yönetebilirim?
​Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz tarayıcı bazlı “Push Notification” ayarlarınızı yine kullanmakta olduğunuz tarayıcınızın Ayarlar başlığı altından yönetebilirsiniz.
Teslimat ve Kargo | Dockers®
Sipariş verdiğim ürün ne zaman teslim edilecektir?

Sitemiz üzerinden saat 15:00’a kadar vermiş olduğunuz siparişiniz aynı gün anlaşmalı olduğumuz kargo firmasına teslim edilecektir.

Saat 15:00 sonrası vermiş olduğunuz siparişleriniz ertesi gün teslimat adresinize teslim edilecektir. Siparişinizin durumunu takip etmek için sitemizde yer alan Sipariş Takip Linki başlığını kullanabilirsiniz. ​

Sipariş verdiğim ürün neden gecikti?

Sitemiz üzerinden saat 15:00’a kadar vermiş olduğunuz siparişiniz aynı gün anlaşmalı olduğumuz kargo firmasına teslim edilecektir. Satın almış olduğunuz ürünlerinizi her zaman standart teslimat süresi içinde göndermiş olmayı hedefliyoruz. Ancak bazen beklenmeyen faktörler gecikmeye sebep olabiliyor. Zaman zaman hava koşulları gibi elimizde olmayan sebeplerden ötürü teslimatlarda bir takım gecikmeler yaşanabilmektedir.

 

Kargo Firması teslimat adres bilgilerine göre bir planlama yaparak teslimat planlamasını gerçekleştirebilir. Bu gibi durumlarda siparişiniz ile ilgili sizi bilgilendirebilmemiz için Dockers Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası 0850 333 63 86 müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçiniz.

 

Siparişinizin durumunu takip etmek için sitemizde yer alan Misafir Üyelik Sipariş Takip başlığını kullanabilirsiniz.

 
Siparişimi beklenen sürede teslim alamadım, ne yapabilirim?

Eğer siparişiniz standart teslimat süreci içinde elinize ulaşmadıysa, aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.

 

  1. Siparişinin standart teslimat süresini kontrol ettinizden emin olun. Bazı özel ürünler ya da durumlarda teslimat sürelerinde değişkenlik yapılabileceği ile ilgili bilgilendirmeler yer almaktadır.
  2. Siparişinizin Kargo Firması üzerinden durumunu kontrol edebilirsiniz. Siparişinizin durumunu takip etmek için sitemizde yer alan Misafir Üyelik Sipariş Takip başlığını kullanabilirsiniz.


Sipariş Durumu & Çözüm

  • Sipariş durumu “İptal Edildi” ; Siparişiniz bazı özel durumlarda birçok sebepten dolayı siparişin iptal edilmiş olabilir. Siparişinizin iptali ile ilgili olarak size iptal sebebini açıklayan bir e-posta gönderilecektir.

 

  • Sipariş durumu “Sipariş Alındı” olarak görünüyor ve bir güncelleme olmuyorsa; Sipariş ettiğin ürün stoklarda tükenmiş olabilir. Sizin için ilgili ürün/ürünleri temin edebilmek için bir araştırma içerisinde olabiliriz.

 

  • İkinci bir sebep siparişinizi “Havale” tipi yarattıysanız henüz ödemenizi gerçekleştirmemiş ya da gerçekleştirdiğiniz ödeme sistemlerimize işlenmemiş olabilir. Lütfen bu tip durumlarda [Marka Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası 0850 333 63 86 müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçiniz.

 

  • Sipariş durumu “Sipariş Sevk Edildi”, takip kodu “Dağıtımda” olarak görünüyorsa ya da daha öncelikli bir durumda ise; Siparişinizin ana depodan çıkışı yapılmış ve teslim edilmek üzere kargo firmasına teslim edilmiştir. Kargo firması siparişinizi size en kısa süre içerisinde teslim edecektir.

 

  • Sipariş durumu “Teslim Edildi” ancak siparişinizi teslim almadıysanız; Siparişiniz ile ilgili yaşanan bu karışıklık için üzgün olduğumuzu iletmek isteriz. Yaşanan sorunu giderebilmemiz için lütfen Dockers Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası 0850 333 63 86 müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçiniz.

 

  • Siparişinizde, sipariş etmediğiniz ürünleri teslim aldıysanız; Öncelikle yaşanan bu aksaklıktan ötürü üzgün olduğumuzu iletmek isteriz. Siparişinizin paketlemesi aşamasında bir karışıklık söz konusu olmuş olabilir. Bu sorunu giderebilmemiz için lütfen 0850 333 63 86 müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçiniz.
Siparişimin teslimat durumunu nasıl kontrol edebilirim?

Sitemiz üzerinden oluşturmuş olduğunuz siparişleriniz ile ilgili olarak tarafınıza SMS ve e-posta iletişim yöntemleri ile bilgilendirme gerçekleştirilecektir. Siparişinizin teslimat durumunu SMS ve e-posta üzerinde yer alan yönergeleri takip ederek ya da sitemiz üzerinden Misafir Üyelik Sipariş Takip başlığını kullanarak takip edebilirsiniz.

 

Eğer sitemize üyeliğiniz bulunuyorsa üye girişi yaparak Üyelik > Hesabım > Siparişlerim başlığı altından sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz sipariş geçmişinize ulaşabilir ve siparişlerinizin detaylarını görüntüleyebilir, kargo takip bilgileri, e-arşiv faturalarınızı görüntüleyebilirsiniz.

 
Siparişimin teslimat ücreti ne kadar olacaktır?

Sitemiz üzerinden vereceğiniz siparişleriniz için sabit bir teslimat ücreti ödeyeceksiniz. Siparişlerinizin belirli bir rakamın üzerinde olması durumunda sitemiz üzerinde gerçekleştirdiğimiz kampanyalar dahilinde ücretsiz teslimat fırsatlarından da faydalanabilirsiniz. 
 

Teslimat Opsiyonu

Standart Teslimat: 35,90 TL

Hızlı Teslimat: 100 TL

 
Teslimat ve fatura adreslerim farklı olabilir mi?

Evet, teslimat ve fatura adresleriniz birbirinden farklı olabilir.

 

Tek yapmanız gereken sipariş esnasında “fatura adresim teslimat adresim ile aynı olsun” kutucuğundan işareti kaldırmak ve yeni bir fatura adresi girmektir.

Siparişimin hazır olduğunu nasıl öğrenebilirim?

Siparişiniz Kargo firmasına teslime hazır olduğunda sipariş onay e-posta ve SMS’i ile bilgilendirileceksiniz.

 

 

Sipariş teslimatının hangi aşamada olduğunu Üyelik > Hesabım > Siparişlerim başlığı altından sipariş detayınıza bakarak ya da Misafir Üyelik Sipariş Takip başlığını kullanarak bulabilirsiniz.

 
Sipariş ve Ödeme | Dockers®
Siparişimin ödemesi ne zaman alınacaktır?

Sitemiz üzerinden vereceğiniz siparişleriniz için seçtiğiniz ödeme türüne göre işlem gerçekleştirilmektedir.

 

Kredi Kartı ile yaptığınız işlemlerde seçtiğiniz taksit seçeneğine göre işlem ücreti kredi kartınız üzerinden tahsil edilecektir.

 

Havale tipli ödemelerinizde siparişiniz havale ödemesi tarafımıza ulaştıktan sonra siparişiniz hazırlanmaya başlayacaktır.

 
Faturamın örneğini alabilir miyim?

Evet, siparişiniz için düzenlenmiş olan e-Faturanıza size gönderdiğimiz e-fatura bilgilendirme e-postası üzerinden ya da sitemiz üzerinden Üyelik > Hesabım > Siparişlerim ya da Misafir Üyelik Sipariş Takip başlığı altından siparişinizin detayına ulaşarak faturasını bilgisayarınıza indirebilir ve yazdırabilirsiniz.

 

Faturalarınız her zaman sipariş detayında saklanacaktır.

 
Hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim?

Sitemiz üzerinden farklı ödeme yöntemlerinden size uygun olanı seçerek siparişinizin ödemesini gerçekleştirebilirsiniz. Siparişlerinizi verirken kullanabileceğiniz ödeme yöntemleri aşağıdaki şekildedir; 

  • Kredi Kartları ile;
    • MasterCard
    • Visa tipli kartları ile işlemler yapılabilmektedir.
 
  • Havale seçeneğimiz ile ödeme yapmanız mümkündür.
 
Ödemelerinizi havale ya da EFT yöntemlerinden birini kullanarak aşağıda bilgileri verilen RND banka hesabı üzerinden yapabilir ve alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.
Havale ve EFT ödemelerinizde, alıcı ismi mutlaka “RND Yazılım ve E-Ticaret Anonim Şirketi" olarak girilmelidir. Ayrıca, havale ya da EFT ödemelerinde ödemenin hangi siparişe ait olduğunu belirtmek adına açıklama bölümüne sipariş numaranı eklemeniz gerekmektedir.
 
Havale yöntemi ile verilen siparişlerin hesap kontrolleri günlük olarak saat 15:00'da gerçekleştirilmektedir. 2 iş günü içerisinde ödemesi yapılmayan siparişler sistem tarafından otomatik olarak iptal edilecektir.
 

Havale Bilgileri

Hesap Adı: RND Yazılım ve E-Ticaret A.Ş
Banka : Garanti Bankası
Hesap Türü : TL
Hesap No: 6293669
Şube Kodu: 1666
İban: TR02 0006 2001 6660 0006 2936 69

Kurumsal fatura alabilir miyim?

Evet, sizin adınıza kurumsal bir fatura düzenleyebilmemiz için fatura adresi formu üzerinde yer alan Kurumsal Fatura istiyorum seçeneğini işaretlemeniz ve faturayı kurum adına düzenleyebilmemiz için gereken bilgileri paylaşmanız gerekmektedir.

Vergi Dairesi Vergi Numarası, TC Kimlik numarası ve Firma Adı kurumsal fatura düzenleyebilmemiz için gereken zorunlu bilgilerdir.

Aradığım ürünü web sitesinde nasıl bulabilirim?

Sitemizde üst bant üzerinde yer alan menü başlıkları üzerinden istediğiniz ürünü kategorilerine göre arayabilirsiniz.


Aradığınız ürünün ürün kodu, ya da ürün adını biliyorsanız ürün ile ilgili aratabileceğiniz bilgileri üst bant üzerinde sağda yer alan arama çubuğuna aratmak istediğiniz kelimeleri yazarak aradığınız ürüne kolayca ulaşabilirsiniz.


Arama sonucunuz üzerinde çeşitli filtreleme özelliklerini kullanarak aradığınız ürüne ulaşmanız daha kolay olacaktır.

 
Bir ürünü ayırtabilir ya da ön sipariş verebilir miyim?

Sitemiz üzerinden zaman zaman ön sipariş çalışmaları yapılabilmektedir. Ancak ön sipariş tüm ürünler için geçerli olan bir uygulama değildir. Ön sipariş ile sipariş edebileceğiniz ürünler ürün detay sayfasında özel bir bilgilendirme metni ile yer almakta ve Satın Al yerine Ön Sipariş Ver butonu ile sipariş süreci başlatılmaktadır.

 

Ne yazık ki sitemiz üzerinden ürün ayırtmak mümkün değildir. Siparişinizdeki ürün/ürünlerin tükenmemesi için sipariş ödemesini gerçekleştirmiş olmanız gerekmektedir.

 
Siparişim ile ilgili olarak hangi bilgilendirme mesajlarını alacağım?

Sitemiz üzerinden verdiğiniz siparişleriniz ile ilgili olarak;

Ödemenizi kredi kartı ile yapıldı ise;

Siparişiniz Tamamlanmıştır : E-posta + SMS
Siparişiniz Kargoya Teslim Edilmiştir : E-posta + SMS
Siparişiniz Kargoya Teslim Edilmiştir : E-posta + SMS

Ödemeniz için havale yöntemi seçildi ise;

Siparişiniz Alınmıştır : E-posta + SMS
Siparişinizin Ödemesi Beklemektedir : E-posta + SMS (Ödeme 2 iş günü içinde gerçekleşmez ise)
Siparişiniz Ödemesi Alınamadığı İçin İptal Edilmiştir : E-posta + SMS (Ödeme 2 iş günü içinde gerçekleşmez ise)
Siparişinizin Ödemesi Alınmıştır : E-posta + SMS
Siparişiniz Kargoya Teslim Edilmiştir : E-posta + SMS

Siparişim ile ilgili bilgilendirme mesajlarını almak istemiyorum ne yapabilirim?

Sitemiz üzerinden e-posta ya da SMS yolu ile kampanya ve bilgilendirme mesajlarını almak istemiyorsanız Üyelik > Hesabım > Kişisel Bilgilerim sayfası üzerinden veri izinlerinizi yönetebilirsiniz.

 

Siparişiniz ile ilgili sitemiz üzerinden otomatik olarak yapılan bilgilendirme mesajları kampanya ve pazarlama metinleri olmayıp Veri İşleme ve Kullanma politikasına uygun olarak gerçekleştirilen bilgilendirme çalışmalarıdır.

 
İade & Değişim & Geri Ödeme | Dockers®
Siparişimi iptal etmek istiyorum ne yapabilirim?

Siparişinizi iptal etmek istemenize üzüldüğümüzü iletmek isteriz. Siparişinizi verdikten sonra siparişten vazgeçtiyseniz siparişinizi iptal edebilmek için müşteri hizmetleri ekibimizi arayabilir ve iptal talebinizi, nedeniniz ile birlikte kendilerine iletebilirsiniz.

 

Siparişinizin iptal edilmesi işlemi müşteri hizmetleri birimimiz tarafından hızlıca tamamlanacak ve para iadeniz ödemeyi gerçekleştirdiğiniz yöntem ile kredi kartınıza, banka hesabınıza ya da hediye çeki olarak tarafınıza yapılacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçmek için İletişim Formumuzu kullanabilirsiniz.

 
Siparişimdeki bir ürünü iade etmek istiyorum ne yapabilirim?

Siparişinizdeki ürünü/ürünleri iade etmek istediğinizi duyduğumuza üzüldüğümüzü iletmek isteriz.

Siparişinizde yer alan ürün/ürünleri Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin 7.maddesinde yer alan Cayma Hakkı maddesine göre sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 30 (otuz) gün içerisinde herhangi bir sebep belirtmeksizin iade edebilirsiniz.

İade işlemini nasıl yapmalıyım?

Üyeliği olanlar:

  1. Üye girişi yapılmalıdır.
  2. Hesabım-Siparişlerim bölümünden işlem yapmak istediğiniz siparişi seçmeniz gerekmektedir.
  3. Siparişte iade etmek istediğiniz ürünün üzerinden iade et butonuna basarak iade kodu alacaksınız.
  4. Faturası üzerine talebinizi yazabilirsiniz.
  5. Fatura ve ürünü paketleyip kargoya ürünü teslim edebilirsiniz.
  6. MNG Kargoya öncelikle cari anlaşma kodumuz olan 908953532 kodunu vermeniz, sonra hesabından aldığı iade kodunu vermeniz gerekmektedir.
  7. Kargo bu şekilde işlem yaptığında ürün tarafımıza ulaşacaktır.
  8. Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası 0850 333 63 86 Müşteri Hizmetlerimiz üzerinden iade ile ilgili talebiniz hakkında ekibimiz size yardımcı olacak ve gereken yönlendirmeleri gerçekleştirecektir.

Misafir kullanıcı olanlar:

  1. Sitedeki sipariş takip ekranına ulaşarak mail adresi ve sipariş numarasını yazarak siparişinize ulaşabilirsiniz.
  2. Siparişte iade etmek istediği ürünü üzerinden iade et butonuna basarak iade kodu almanız gerekmektedir.
  3. Faturası üzerine talebini yazacak
  4. Fatura ve ürünü paketleyip kargoya ürünü teslim edebilirsiniz.
  5. Kargoya öncelikle cari anlaşma kodumuz olan 908953532 kodunu vermeniz, sonra hesabından aldığı iade kodunu vermeniz gerekmektedir.
  6. Kargo bu şekilde işlem yaptığında ürün tarafımıza ulaşacaktır.
  7. Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası 0850 333 63 86 Müşteri Hizmetlerimiz üzerinden iade ile ilgili talebiniz hakkında ekibimiz size yardımcı olacak ve gereken yönlendirmeleri gerçekleştirecektir.
Siparişimin iade süresi ne kadardır?

Siparişiniz ile ilgili cayma hakkınızı kullanarak iade işlemlerini gerçekleştirmek istiyorsanız bu süre 14 iş günü olarak belirlenmiş durumdadır.

 

Siparişinizdeki ürün/ürünler iade koşullarına uygun olduğu takdirde 30 gün içerisinde ücretsiz olarak iade edebilirsiniz.

Siparişimi iade ettim ancak ücret hesabıma yansımadı ne yapmalıyım?

Siparişlerinizdeki ürün/ürünler iade depomuza ulaştıktan sonra ürün inceleme sürecine tabi tutulmaktadırlar. Siparişinizde ürün/ürünlerin yeniden stoklara alınabilmesi için bu temel kontrollerden geçmesi gerekmektedir.

 

Siparişiniz ile ilgili ürün iade onay bilgilendirmesini aldığınızda ürün/ürünleriniz için iade süreci başlatılmaktadır. Para iadesinin gerçekleştirilmesi süreci yaklaşık olarak 2 iş günüdür. Ödeme iadesi, ödemenin yapıldığı yöntem ile gerçekleştirilmektedir. Bu süreç banka kaynaklı nedenlerden dolayı 3-4 iş gününü bulabilmektedir.

 

Ödemeleriniz ile ilgili bir sorun olduğunu düşünüyorsanız sizlere yardımcı olabilmemiz için Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası 0850 333 63 86 müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz.

 
Siparişimi iade ederken bir bedel ödeyecek miyim?

Sipariş iadelerinizi ücretsiz şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Siparişleriniz ile ilgili iade süreçlerinizi MNG Kargo Firması'na karşı ödemeli olarak teslim edebilirsiniz.


​İade için herhangi bir kargo ücreti ödemenize gerek bulunmamaktadır.

Ürünümü istediğim mağazaya iade edebilir miyim?

Dockers üzerinden satın aldığınız ürün/ürünler sadece internet operasyonu tarafından iade olarak alınabilmektedir. Mağazalar üzerinden ne yazık ki iade kabulü gerçekleştirilememektedir.

Mağazadan satın aldığım bir ürünü internet sitesi üzerinden iade edebilir miyim?

Dockers üzerinden satın almadığınız ürün/ürünler için iade kabulü internet operasyonu tarafından gerçekleştirilememektedir. Ürün/ürünleri satın aldığınız kanal üzerinden iade yöntemine başvurmanız gerekmektedir.

İade ettiğim ürünler ne kadar süre içinde size ulaşır?

İade edilen ürün/ürünlerinizin depomuza ulaşma süresi, siz gönderimi gerçekleştirdikten sonra 2-5 iş günüdür. Maalesef, gönderdiğiniz iade ürünlerinin elimize ulaşma süreci bizim kontrolümüzde değildir.

 

Gönderdiğiniz iade ürün/ürünler depomuza ulaştığında, ürünleri teslim aldığımıza dair e-posta ve SMS bilgilendirmesi tarafınıza gerçekleştirilecektir.

Ürün iadesi için koşullar nelerdir?

Öncelikle eğer ürünler yetkili bayilerden alındıysa ürün/ürünleri satın aldığınız bayi ile iletişime geçmelisiniz. Bu durumda yetkili bayinin iade koşulları geçerli olacaktır.

Ürün/ürünler belirtilen iade süresi içerisinde teslim edilmelidir. Ürün/ürünler online satın alındıysa, online değişim koşullarına göz atabilirsiniz.

 

Online olarak satın alınan ürünler ise;

  1. Kullanılmamış ve giyilmemiş olmalı.
  2. Orijinal paketinde olmalı.
  3. Orijinal etiketler yerinde olmalı.
  4. Aksesuarlar tam ve orijinal paketinde olmalı.
Kargo ücreti için para iadesi alacak mıyım?

Sitemiz üzerinden gerçekleştirdiğiniz alışverişe konu olan tüm ürün/ürünlerin iadesi gerçekleştirildi ise kargo masrafı için para iadesi alabilirsiniz. Ancak siparişin bir kısmını iade ettiyseniz kargo ücreti için bir iade durumu söz konusu olmamaktadır.

 
Sipariş iade adresi nedir?

Siparişinizde yer alan ürün/ürünleri MNG Kargo Firması'na karşı ödemeli olarak teslim edebilirsiniz. İade için herhangi bir kargo ücreti ödemenize gerek bulunmamaktadır.

 

Alıcı : RND Yazılım ve E-Ticaret Anonim Şirketi İade Deposu

İade Adresimiz : Çelik & Özer İş Merkezi

Hamidiye Mah. Girne Cad. No: 47 Zemin Kat No: 9 Kağıthane/İstanbul

 
Beden Tablosu | Dockers®
Erkek
Kadın